תפריט ראשי:

חיפוש באתר:

קטגוריות

ארכיון

כלים

Wind Of Change

פעילויות וגלריית תמונות

  הרצאה בנושא "התמודדות עם התנגדויות כאתגר ניהולי" ניתנה במסגרת כנס שנתי ארצי של מנהלי פרויקטים PMI Israel Chapter במלון דייויד קונטיננטל תל אביב 30.5.12. בכנס הצגו פרויקטים מעניינים,  מודלים חדשניים בתחום הניהול והוא ארח את טובי המרצים מהארץ ומחו"ל. נתראה בשנה הבאה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
  
הרצאה בנושא "כיצד להניע ללא סמכות פורמאלית ולהתמודד עם התנדויות" במסגרת יום עיון של הפקולטה לניהול טכנולוגיה שהנושא שלו הוא "ניהול משאבים" ובשיתוף העמותה לניהול פרויקטים בישראל (PMI ). צילום וידאו של ההרצאה מתוך האתר של HIT (יש להכנס לניהול טכנולוגי, ימי עיון, 18.5 , ניהול מטריציוני) 
 
 
 
 
 
  
מפגש ראש השנה -שיחה ושיתוף על המשמעות האישית ועל ההזדמניות שבטקסי מעבר והיכולת לעשות טוב יותר בחיינו . מפגשים בחגים שאני מקיימת לפעמים הם הזדמנות בשבילי לפגוש את הלקוחות עם משפחה חברים וקהל חופשי. 
  
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
מפגשי קורס "רוח חומר ומה שבינהם" וקורסי המשך  – סדנת הורים, סדנת זוגיות, קורס מתקדמים להתעורר מחדש 1+ 2 . החל מיוני 2010 כל רבעון נפתחת קבוצה. הסדנאות נותנות ידע וכלים להתמודד עם הנושאים החשובים בחיינו כמו מהו היעוד שלנו? איך להתמודד במצבי שינוי וחוסר וודאות? איך להצמודד עם רגשות שליליים? איך לאהוב? מהי אהבה? איך להתמודד טוב יותר במקום העבודה, בזוגיות, בגידול ילדים ועוד ומשלבת כלים מתורות רוחניות כמו  הפילוסופיה של היוגה ובודהיזם . מומלץ!