תפריט ראשי:

חיפוש באתר:

קטגוריות

ארכיון

כלים

Wind Of Change

המלצות על סדנאות "רוח וחומר"

בטי יקרה,  המפגש היה מדהים ,מרתק,חשוב ומעניין מאוד – הייתי יכול להישאר עוד מספר שעות… הרבה מה לחשוב ולתרגל. ד.א  היה מפגש מאלף ביותר ומאוד מאוד נהנתי. לאחר המפגש, כל מיני  דברים קיבלו משמעות קצת אחרת בעיני, כמו המילה "רע". אני תופס אותה עכשיו במובן אחר, ואמרתי לעצמי שלא אגיד על אף אדם שבעולם שהוא רע. אולי המעשים שלו לא ייראו בעיני, אך לא אוכל להשתמש במילה "רע". ..לגבי גידול ילדים הבנתי שהמפתח הוא אהבה וגבולות…אני חושב שאחד הדברים (מיני רבים) שנותנת הסדנה הזו היא פיתוח המודעות העצמית לכל מיני דברים. אני חושב שזה שלב ראשוני וחשוב להתפתחות ולפיתוח עתידי. אני מודה לך על הסדנה. ( ג.א )

ממש נהניתי וחשתי באנרגיה החיובית ששררה בין הנוכחים ובפתיחות של כולם. השרית רוח חיובית וגרמת לי להרגיש מחובר עם טעם של עוד…מחכה לפגישה הבאה.KEEP UP THE GOOD WORK ( ד.א )

מאד נהנתי מהתכנים של אתמול וגם על הדרך המקצועית בה העברת את החומר.  ישבנו מרותקים וכלל לא הרגשתי שעברו שעה וחצי.  (נ.ד)

היה מרתק, מאד נהניתי ואני חושבת הרבה עלייך ועל התובנות מהסדנה…אני מניחה שהמחשבה בכלל היא תחילתו של תהליך ואני כבר מרוצה.( פ.ד)   

המשך קריאה »

המלצות על הרצאות וסדנאות

בטי היקרה – ההרצאה שלך בנושא קונפליקטים הייתה מעניינת מאד, תוך נתינת הרבה דוגמאות וסיפורים אישיים מעולם המשפחה והעבודה,המחברים כל אחד ואחד לעולמו הוא. זו כבר הסדנא הרביעית שהמחלקה עוברת עם בטי, הסדנאות ,תמיד מלוות בהרבה רגש, מלמדות ,מעשירות  ותורמות הן באופן אישי והן לקבוצה כמחלקה, נהנינו  והפקנו ערך מוסף. בטי, תודה ולהמשך עבודה פורייה" ( ס.ר מנהלת מחלקה כתגובה לסדנת עובדים יוני 2010)    

בטי' לה   התרגשתי  . באמת היה לי קשה לתפקד אח"כ.  היית מדהימה  .היית מרתקת  . כל מה שאמרת היה כ"כ נכון עבורי ….   .פשוט גאה בך (ע.מ מנהלת מחלקה כתגובה לסדנה במקום העבודה יולי 2009)     

בטי שלום אני מוכרחה להודות לך על אתמול שוב, הייתה הרצאה קולעת למטרה, עבודת ההכנה שעשית איתי הוצדקה בסדנא מגוונת מבחינת תכנים, שדיברה אל סיטואציות אמת שאנו חווים, תוך שימוש במונחים מהעולם שלנו. אני חושבת שהיו כלים פרקטיים לאורך כל ההרצאה. היה מעניין, המעורבות שלך טובה וזו הדרך. תודה גם בשם .. ואין לי ספק שנתראה בהמשך הדרך לשינוי מוצלח" (  י.ר. מנהלת כ"א בחברה גדולה כתגובה על סדנת מנהלים יוני 2010 )     

היי בטי- הסדנא הייתה מאוד מעניינת. העברת את החומר הצורה מאוד מקיפה. את מהווה דוגמא חיובית עבורי לזה שתמיד צריך לשאוף קדימה להציב מטרות ולהשיג אותם. את בהחלט השגת והצלחת, את תמיד מרשימה אותי לטובה. תודה (א.ב מנהלת צוות  כתגובה לסדנה בנושא תקשורת מאי 2010 )     

המשך קריאה »

המלצות על אימון אישי

בטי היקרה, בהמשך לשיחות רבות  איתך בעיקר בחצי שנה האחרונה וסדנאות שעברתי , ברצוני להודות לך על זה שגרמת לי לראות דברים ומצבים בצורה שונה, ממבט אחר ….תודה על הכלים שקבלתי ממך ומשתמשת בהם גם היום וכך הדברים הכי טובים חוזרים לחיי…. תודה על החיזוקים ואנרגיות חיוביות שלך  שגורמות לי תחושות בטחון ושמחת חיים .

ציפורים לומדות לעוף כשם שתינוק לומד ללכת – שילוב של אימון ואינסטינקט טבעי. רוב הציפורים לא יכולות לעוף עד שמבנה השרירים שלהן מתפתח.בינתיים, הקן הוא כל עולמן. הגוזלים לא אחראים לאיסוף מזון או להגנה על הקן ולכן הם מפתחים תלות שקשה להם להשתחרר ממנה. הציפורים הבוגרות מלמדות את הגוזלים לעוף ע"י האכלתם מחוץ לקן, כך שהגוזלים מוכרחים לצאת מחוץ לקן כדי לשרוד. בד"כ המשמעות היא כמה נפילות לא נעימות על הקרקע לפני החזרה אל הקן. האימון הזה מקנה לגוזלים את מיומנויות התעופה הבסיסיות.  אחרי תקופה של לימוד וחיקוי, לומדים הגוזלים טכניקות מורכבות יותר עד שלבסוף טכניקות התעופה נהיות טבעיות עבורם.

תודה על זה שסיפקת לי קן יציב ושלימדת אותי לעוף ואנחנו ממשיכים ביחד להתפתח וללמוד דברים חדשים בקן המשוף  שלנו (חברה שאני מאוד אוהבת  לעבוד בה ועם הזמן האהבה הזאת ונאמנות  הולכת ונהיית חזקה יותר.) אוהבת ומאוד מעריכה אותך !  נשיקות , מעריצה שלך לתמיד  (ו.ק. אוקטובר 2010 )

אני מכירה את בטי כבר מספר שנים. אני יכולה לומר שמכל המאמנים שפגשתי, הייחוד שלה הוא שהיא עברה חלק גדול מהדברים בעצמה, לא ויתרה, התנסתה, העזה, התעמתה, הסתכלה ושיפרה כל הזמן. היא פשוט יודעת על מה היא מדברת. זה הופך אותה לבעלת יכולת מדהימה לזהות את כל המלכודות שלנו, את כל השקרים, ולשים את האמת מול הפנים ואז לתת את הכלים. אצלה אין חוכמות. אדם צריך לעשות עבודה, והיא יודעת איך לגרום לאדם לעשות את זה. אם יש משהו טוב שאתם רוצים לעשות בשביל עצמכם- לכו אליה, למפגש אישי, לסדנא, לא משנה מה. כן, אני משוחדת. אבל בצדק  (מזי יוני 2010)    

המשך קריאה »