תפריט ראשי:

חיפוש באתר:

קטגוריות

ארכיון

כלים

Wind Of Change

המלצות לקוחות עסקיים חברות וארגונים

בטי' לה   התרגשתי  . באמת היה לי קשה לתפקד אח"כ.  היית מדהימה  .היית מרתקת  . כל מה שאמרת היה כ"כ נכון עבורי ….   .פשוט גאה בך (ע.מ מנהלת מחלקה כתגובה לסדנה במקום העבודה )

בטי שלום אני מוכרחה להודות לך על אתמול שוב, הייתה הרצאה קולעת למטרה, עבודת ההכנה שעשית איתי הוצדקה בסדנא מגוונת מבחינת תכנים, שדיברה אל סיטואציות אמת שאנו חווים, תוך שימוש במונחים מהעולם שלנו. אני חושבת שהיו כלים פרקטיים לאורך כל ההרצאה. היה מעניין, המעורבות שלך טובה וזו הדרך. תודה גם בשם .. ואין לי ספק שנתראה בהמשך הדרך לשינוי מוצלח" (  י.ר. מנהלת כ"א בחברה גדולה כתגובה על סדנת מנהלים )

היי בטי- הסדנא הייתה מאוד מעניינת. העברת את החומר הצורה מאוד מקיפה. את מהווה דוגמא חיובית עבורי לזה שתמיד צריך לשאוף קדימה להציב מטרות ולהשיג אותם. את בהחלט השגת והצלחת, את תמיד מרשימה אותי לטובה. תודה (א.ב מנהלת צוות  כתגובה לסדנה בנושא תקשורת )

היי בטי,  היה מאוד מעניין. הרבה דברים ידעתי, אבל לא חשבתי עליהם בצורה בה הצגת אותם – כמו לבנים של טטריס שאפשר לסדר במבנים שונים…כמו כן הרעיון שאנשים עובדים עם הרגש גם במקום העבודה היה (באופן מאוד מפתיע, בדיעבד) חדש לי.  צורת ההצגה שלך את הנושאים עבדה טוב – עשתה סדר.  אשמח לנכוח במפגשים נוספים! המון תודה על הנכונות וההשקעה. (ל.כ ראש צוות על סדנה בנושא תקשורת  )

היי בטי, הסדנא תרמה לי בכך שקיבלתי כלים וזוויות הסתכלות נוספת על מצבים בהם אני צריך לרתום אנשים אחרים למטרות שלי ודרכים לגרום "לאווירה חיובית" כאשר אני באינטראקציה עם אנשים אחרים. לשמחתי, אין לי הצעות לשיפור. הכל מעוולללההה.( א.ר ראש צוות על סדנא בנושא ניהול )

בטי תודה רבה על ההרצאה .  היה מעניין ומעשיר מאד – גם התוכן וגם צורת ההעברה  נקווה שהיא הראשונה בסדרה … (ע.ע. ראש צוות על סדנא בנושא אנשים אפקטיביים )

היי בטי , אני יכולה להעביר לך את התודה שלי בצורה קצת שונה… בדרך כלל אני נושאת בתואר  "הפרעת קשב"…לא יכולה להישאר קשובה יותר ממאית השנייה . מהר מאוד מאבדת את הריכוז (למרות הכול אישה חכמה ויפה !!!) את הצלחת להדביק אותי לכיסא , וגם להכניס בי משהו לראש…… אז מיותר לומר לך ,תודה רבה !!  נפגש בשמחה בפעם הבאה !!! (ע.ב.ש. על הרצאה בנושא מערכות יחסים )

היי בטי ,  תודה על ההומור ההקשבה ובעיקר על הטיפים המניעים.  כן-יצאתי עם חשיבה חזקה לגבי המשפט."לא הזמן עושה את שלו"" אלא "מה עשית בזמן."  אהבתי-!!!  אני אספנית של משפטים לחיים. שוב תודה (ל.ז על הרצאה בנושא עקרונות האימון)

היי בטי,  תודה לך על ההרצאה הנוגעת לכל אחת ואחת בבית ובעבודה,  תודה על הטיפים מכל הלב,…לחיים טובים יותר, מקווה שכל אחת לקחה עימה את הערך המוסף שלה, אני אישית למדתי ונהניתי,  להמשך עבודה פורה. תודה. (ס.ר מנהלת מחלקה על הרצאה בנושא "רשיון לחיים טובים" )

תודה על הרצאה מרתקת, משעשעת ובתקווה גם אפקטיבית. ימים יגידו… (ז.א על הרצאה בנושא אנשים אפקטיביים )

בטי ,תודה רבה !  אני אישית מאד נהנתי וגם למדתי… היה לי לעונג לארח אותך במחלקתנו,  להתראות בהרצאה הבאה , בעוד שבועיים (מנהלת מחלקה בהמשך להרצאה על מערכות יחסים)

היי בטי, רציתי לומר תודה על ההדרכה, הפעם (יותר מתמיד…) הצלחתי לעשות לעצמי קצת סדר בראש.ושוב תודה רבה! (מ.א על סדנא למובילים מקצועיים )

בטי היקרה – ההרצאה שלך בנושא קונפליקטים הייתה מעניינת מאד, תוך נתינת הרבה דוגמאות וסיפורים אישיים מעולם המשפחה והעבודה,המחברים כל אחד ואחד לעולמו הוא. זו כבר הסדנא הרביעית שהמחלקה עוברת עם בטי, הסדנאות ,תמיד מלוות בהרבה רגש, מלמדות ,מעשירות  ותורמות הן באופן אישי והן לקבוצה כמחלקה, נהנינו  והפקנו ערך מוסף. בטי, תודה ולהמשך עבודה פורייה" ( ס.ר מנהלת מחלקה כתגובה לסדנת עובדים )

המלצות על אימון אישי

אני מכירה את בטי כבר מספר שנים. אני יכולה לומר שמכל המאמנים שפגשתי, הייחוד שלה הוא שהיא עברה חלק גדול מהדברים בעצמה, לא ויתרה, התנסתה, העזה, התעמתה, הסתכלה ושיפרה כל הזמן. היא פשוט יודעת על מה היא מדברת. זה הופך אותה לבעלת יכולת מדהימה לזהות את כל המלכודות שלנו, את כל השקרים, ולשים את האמת מול הפנים ואז לתת את הכלים. אצלה אין חוכמות. אדם צריך לעשות עבודה, והיא יודעת איך לגרום לאדם לעשות את זה. אם יש משהו טוב שאתם רוצים לעשות בשביל עצמכם- לכו אליה, למפגש אישי, לסדנא, לא משנה מה. כן, אני משוחדת. אבל בצדק  (מזי ראש צוות בחברה גדול, פתח תקווה)

לבטי.  רציתי לומר לך תודה. תודה על שגרמת לי להסתכל על מצבים מנקודת מבט שונה ומשופרת. תודה שגרמת לי לאהוב ולהעריך את עצמי יותר. תודה שעזרת לי להבין הרבה דברים על עצמי וכיצד אני רוצה לנהל את חיי (ולא שהם ינהלו אותי..), תודה על שנתת לי את הכלים שבהחלט שיפרו את איכות חיי. את אדם מדהים, מקסים, רגוע ואופטימי (ועוד מלא דברים אבל אין מספיק מקום!!) אני חושבת שיש לך את היכולת להשפיע על אנשים בצורה חיובית ביותר, עלי לפחות השפעת בצורה זו. את מאמנת נהדרת אותי אימנת בצורה הכי טובה שאפשר. אוהבת ( י.נ. מנהלת פרויטים)

בטי היקרה, בהמשך לשיחות רבות  איתך בעיקר בחצי שנה האחרונה וסדנאות שעברתי , ברצוני להודות לך על זה שגרמת לי לראות דברים ומצבים בצורה שונה, ממבט אחר ….תודה על הכלים שקבלתי ממך ומשתמשת בהם גם היום וכך הדברים הכי טובים חוזרים לחיי…. תודה על החיזוקים ואנרגיות חיוביות שלך  שגורמות לי תחושות בטחון ושמחת חיים .

ציפורים לומדות לעוף כשם שתינוק לומד ללכת – שילוב של אימון ואינסטינקט טבעי. רוב הציפורים לא יכולות לעוף עד שמבנה השרירים שלהן מתפתח.בינתיים, הקן הוא כל עולמן. הגוזלים לא אחראים לאיסוף מזון או להגנה על הקן ולכן הם מפתחים תלות שקשה להם להשתחרר ממנה. הציפורים הבוגרות מלמדות את הגוזלים לעוף ע"י האכלתם מחוץ לקן, כך שהגוזלים מוכרחים לצאת מחוץ לקן כדי לשרוד. בד"כ המשמעות היא כמה נפילות לא נעימות על הקרקע לפני החזרה אל הקן. האימון הזה מקנה לגוזלים את מיומנויות התעופה הבסיסיות.  אחרי תקופה של לימוד וחיקוי, לומדים הגוזלים טכניקות מורכבות יותר עד שלבסוף טכניקות התעופה נהיות טבעיות עבורם. (ו.ק. ראש צוות בחברה גדולה)

תודה על זה שסיפקת לי קן יציב ושלימדת אותי לעוף ואנחנו ממשיכים ביחד להתפתח וללמוד דברים חדשים בקן המשוף  שלנו (חברה שאני מאוד אוהבת לעבוד בה  ועם הזמן האהבה הזאת ונאמנות  הולכת ונהיית חזקה יותר.) אוהבת ומאוד מעריכה אותך !  נשיקות , מעריצה שלך לתמיד  (ו.ק.)