תפריט ראשי:

חיפוש באתר:

קטגוריות

ארכיון

כלים

Wind Of Change

על התהליך והכלים

"כשאתם בוחרים לשחק בקטן, אתם לא משרתים את העולם. אין שום דבר נאור בצמצום האישיות שלנו" נלסון מנדלה

תהליך אימון, טיפול ויעוץ אישי

תהליך אישי כולל  לרוב 5 עד 15 פגישות שבועיות של שעה וחצי . במפגשים הראשונים נבין את האתגרים ונגדיר ביחד איתך את היעדים שלך עפ"י הצרכים והערכים החשובים בחייך. בפגישות הבאות ואחר כך נבחן דרכים ואפשרויות להשגת היעדים תוך חשיבה יצירתית ,מחוץ לקופסה" ושימוש בכלים רבי עוצמה מעולם האימון ומעולמות תוכן אחרים (אמנות, גוף ונפש, דימיון) בהם אני משתמשת. חשוב לזכור שרובינו מחפשים את המפתח לפיתרון מתחת לפנס,  באיזור הנווחות שלנו אבל לא היכן שהם נמצאים… צורת החשיבה שיצרה את הבעיה היא זו שצריכה להשתנות ולכן כדאי להעזר ביעוץ מקצועי. התהליך כולל המלצות לסרטים וספרים מעוררי השראה שיתמכו בתהליך שלך וכן תרגילים של חשיבה ופעולה אותם תתרגל במהלך השבוע. בהמשך תלמד/י את הדבר החשוב ביותר והוא כיצד לבסס את השינוי ולתמיד בו, לטפל "בירידות" שמגיעות אחרי ההצלחות ,תלמד/י "לאמן" את עצמך, לחשוב ולפעול בשפה של עוצמה וחופש. עוד על התהליך והכלים

לפרטים נוספים ותיאום פגישות היכרות בטי חנוכי זמיר 054-4815725

בתהליך תקבל/י רשיון נהיגה לחיים טובים יותר ואפשרויות חדשות להתמודד עם אתגרים

מה חשוב לי לממש בחיי? איך לבחור ולהחליט? איך להתגבר על הרגשות השליליים? מהם הערכים שלי ואיך לפעול לפיהם? איך לפרגן לעצמי וגם לזולת? מה עושה לי טוב? איך להשיג מאחרים? איך לשכנע? אימון הוא תהליך אישי או קבוצתי שאורך לרוב מס' חודשים, במהלכו תקבל/י רישיון נהיגה לחיים. אשמח להיפגש איתך על מנת שנבדוק יחד איך אפשר לעשות אחרת, שפוי יותר ומעצים יותר עבורך.

התהליך שנעבור יחד מספק מסגרת תומכת, לא שיפוטית, חווייתית, ויצירתית להשגת מטרות

נלמד לבצע את השינוי ולהתחיל ללכת בדרך חדשה, צעד אחרי צעד, בהתמדה ובאומץ. באימון נלמד למצוא בתוכנו כוח, תמיכה, יוזמה ועוצמה שלפעמים תפתיע אותך לטובה כדי לעשות אחרת, נלמד להאמין. בחוויה שלי כמאמנת ומתאמנת שממשיכה לאמן את עצמה ברמה יומית, אימון הוא כלי נהיגה בחיים, מתנה שקיבלתי שממשיכה לשנות את חיי לטובה ברמה יומית.

בתהליך תקבל/י כלים פרקטיים כדי שתוכל/י להגדיר את המטרות שלך ולהשיג אותן תוך הרחבת יכולות כמו למידה, חשיבה "מחוץ לקופסה", התמדה, מיקוד, תכנון, אסרטיביות ותקשורת

בניגוד לשיטות אחרות, אימון ממוקד בתוצאות אותן תרצה להשיג, במציאת פתרונות (ולא רק בבעיות), בהווה ובעתיד (במקום בעבר), בכלים שימושים להתמודדות, לאיזון, לקבלת החלטות וביצוען. באימון תלמד לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות וגם תלמד למצוא בתוכך כישורים, יכולות, והישגים שכבר קיימים  על מנת לטפח אותם ולהשתמש בהם יותר לתועלתך. אימון מלמד אותך לבצע חזון אישי, להבין את הערכים החשובים בחייך ולפעול לפיהם בכל תחומי חייך.

נלמד ביחד איך אפשר לממש יותר את הפוטנציאל שבך, להגשים ולהמריא עם החלומות שלך

לפתור בעיות ולהשיג תוצאות משמעותיות ופריצות דרך ע"י קבלת החלטות בצורה מאוזנת תוך בחינה של מחירים, תועלות וסיכונים.

אימון בחויה שלי הוא כמו המראה בכדור פורח

אני אתן את "הכלי" שעוזר לך להמריא לשמים (שלך) להגשים את עצמך (יותר) להפוך חלומות למציאות, להפוך בעיות לשפע, הצלחה ואושר. ההמראה היא סוג של קסם כי היא מתרחשת בניגוד לכוח המשיכה (שלך) שהם דפוסי ההתנהגות, הפחדים, ההיסוסים, הכעס והתירוצים, בקיצור- האזור המוכר והנוח. בנחיתה אתה אותו אדם אבל גם קצת אחר, בעל יכולת להתגבר על גלים גבוהים ויכולת לראות אופק רחב יותר כמו מגלי הארצות של פעם. בתהליך האימון והיציאה מהמוכר נחווה סקרנות, התנסות התרגשות וקסם רב שאני חווה עם כל מתאמן/ת.

כמה דוגמאות ליעדים בתהליכים שליוויתי

בתחום התעסוקתי קידום מקצועי או היררכי, בחינת שינוי מקצועי כמו מעבר תפקיד, הסבה מקצועית, הגברת עניין בעבודה, מעבר לעצמאות, שיפור מיומנויות ניהוליות ופיתוח מנהיגות, שיפור תפוקות, עבודת צוות ועוד.

בתחום מערכות יחסים השגת זוגיות, שיפור במערכות יחסים כמו זוגיות, גידול ילדים, יחסי משפחה או יחסים בעבודה, שיפור יכולות חברתיות, שיפור תקשורת, הצבת גבולות ועוד.

בתחום התפתחות אישית הגדרת יעוד אישי, החלטה על תחום לימודים וכיוון מקצועי, בניית חזון, ניהול זמן, ניהול סדרי עדיפויות ומיקוד, התמודדות במצבי לחץ ופחדים, אסרטיביות, קבלת החלטות ועוד.

בתחום בני נוער שיפור הישגים בלימודים, שיפור יכולות חברתיות, מנהיגות, חשיבה יצירתית, לקיחת אחריות אישית על החיים, עצמאות, יכולת להחליט, לשכנע, להתמודד, לתכנן ולבצע, העצמה, שפת גוף, תקשורת.

שיטות עבודה כלים ומודלים איתם אני עובדת

בכל סוגי היעדים- אימון נותן לך רישיון לנהוג בחיים. רשיון לנצח. תלמד כיצד להגדיר מה חשוב לך, ואת הדרך הייחודית שלך להשיג אותם. במסגרת התהליך תקבל/י כלים שימושים להתמודדות יום יומית (לא רק מודעות), לקבלת החלטות מאוזנות וביצוען. דוגמאות לכלים :

  • שיטת הקאיזן (מאורר) מבוססת על צעדים קטנים והתמדה למול ההתנגדות הטבעית של "מערכת ההפעלה" שלנו (המוח האנושי) וכיצד לעקוף אותה ע"י שימוש במחשבות קטנות, החלטות קטנות, פעולות קטנות תירגול והתמדה. בנוסף נפריד רכיבים כמו בריקוד נלמד ראשית "עבודת רגלים" אחר כך "עבודת ידים" או קצב ובסוף נשלב את כולם כך באימון נעבוד לדוגמא על פעולות ואח"כ על רגשות ואז נשלב. שיטה זו כל כך יעילה עד שאין אפשרות להיכשל.
  • "הרגלים של אנשים אפקטיביים"(סטיבן קובי) תהליכי למידה המשלבים ערכים כדרך חיים באמצעות חיזוק העקרונות הפנימיים נבנה את האישיות שלנו על תשתית חזקה ויציבה וכך נחזק את "המערכת החיסונית" שלך להפוך אותך לעצמאי בטוח יותר ובעל יכולת תפקוד גבוהה גם במצבי לחץ ומשבר, באמצעות חיבור לערכים ולחזון שלך וטיפוח היכולות הייחודיות לך. באמצעות כלים אלו תעבור מהישרדות להגשמה, תפתח את המשאב הכי יקר שלך- אתה. ממקום עצמאי יותר וע"י כלים של תקשורת (Win Win) תוכל להתחבר לזולת ממקום של סינרגיה ושיתוף פעולה ולקבל יותר שיתוף פעולה והבנה.
  • "לצאת מן הקופסה, מבעיות לפתרונות" (מכון ארבינגר) התמודדות במצבי קונפליקטים ומערכות יחסים הספר עוסק בתהליכים הרגשיים וקוגניטיבים בזמן קונפליקט ועל "ההונאה העצמית" שאנחנו מפעילים מול האחרים בגלל פערים שלנו (חוסר ביטחון, חוסר החלטיות, חולשה, בלבול ועוד) הספר מלמד כיצד להמנע מקונפלקטים ואם נכנסנו לצאת מהר ובמינמום נפגעים, להגדיר מה מטרותינו, לשים גבולות, לשפר את התקשורת ולקחת אחריות אישית על חיינו ולהביא אותם למקום טוב יותר.
  • מחקרים של המוח האנושי והתת מודע כגון NLP עבודה באמצעות דימיון, צבעים ושימוש בכל החושים כגון שמיעה, ראיה, ריח ועוד נבנה לעצמנו מציאות חדשה. בדומה לעבודה מנטאלית עם ספורטאים נרגיל את המוח והתת מודע לאפשרות של חיים בשפע כלכלי, הגשמה אישית, עוצמה אישית ובהירות. "המציאות קורית פעמיים, פעם אחת בראש" (בדימיון)
  • קאתי בירון עבודה המבוססת על הכוח והאפשריות בשילוב כתיבה בתהליכי התפתחות ושינוי כתיבה מאפשרת מודעות והכלת הרגשות שלנו באופן מלא, עוזרת לנו להכניס בהירות באפשריות ובחלופות שעומדות לרשותינו, נותנת כוח למילים ולהחלטות שלנו להפוך למציאות ברת קיימה.
  • "אימון קו- אקטיבי" גישה חיובית ששמה דגש על תוצאות מדידות המתייחסת לכל אדם כשלם, יצירתי ובעל יכולת לבחור ולעצב את חייו. על כיצד ליישם את היכולת שלנו לבחור ולחיות בצלם אלוהים כפי שנבראנו הקשר המעצים והתומך עם המאמן. התהליך עוסק בחשיפת כישורים ויצירתיות שקיימים בכל אחד ואחת.
  • גישות מתחום הפסיכולוגיה ומדעי החברה :
  • הגישה האדלריאנית- עוסקת ביכולת שלנו לשלוט על גורלנו ללמוד ולשנות דפוסי התנהגות. הטרמינולגיה אותה נלמד לבחור ולממש היא בחירות בן אפשריות במקום גורל או עונש. גישה זו יעילה במיוחד בעבודה של הורים עם ילדים ובמערכות יחסים בכלל ומייצרת שיתוף פעולה ממקום בוגר, בוחר ומעצים כתחליף ליחסים של קורבן/ מקרבן, האשמת אחרים או תחושת נחיתות מול אחרים.
  • גישה קוגניטיבית- מבוססת על היכולת שלנו להיות מודעים להבין מחירים ותוצאות לבחור ולשנות אמונות ותפיסות בכוח המחשבה וזאת בניגוד לכוח המשיכה של ההרגלים והדפוסים הישנים.
  • גישה יונגיאנית דרכים להגיע לתת מודע ולמצוא משמעות בחייו ועוד.

לתהליכים אותם אני מלווה יש תוצאות מוכחות בכל תחומי החיים – מקצועי ואישי

"דברים קטנים באהבה גדולה..לא חשוב כמה אנחנו עושים אלא כמה אהבה אנחנו משקיעים בעשייה, לא חשוב כמה אנחנו נותנים אלא כמה אהבה אנחנו משקיעים בנתינה. בעיני אלוהים שום דבר אינו קטן " האם תרזה