תפריט ראשי:

Wind Of Change

לקוחות עסקיים, חברות וארגונים

"ההבדל היסודי בין אדם רגיל לבין לוחם הוא -שלוחם רואה בכל דבר אתגר ואילו אדם רגיל רואה בכל דבר ברכה או קללה ( לוחם הכוונה מנהיג. מתוך "דרך הלב", קורנפילד)

מטרת התהליכים שאני מלווה:  לשפר את הרווחיות, לקדם יעדים עסקיים, לשפר תפוקות, לשפר את השירות ללקוחות ע"י מתן כלים פשוטים אך ישימים ורבי עוצמה למנהלים, לעובדים ולצוותים, וכן להתמודד עם אתגרים שונים בארגון כגון שינויים ארגוניים, התיעלות, צמצומים, נסיבות עסקיות מורכבות ועוד'.

למה איתי? בטי חנוכי זמיר

בעלת ניסיון של 6 שנים כיועצת, מאמנת ומלווה של מנהלים דרג ביניים ובכיר,  מנחת סדנאות תקשורת והנעה בחב' RBS למנהלי פרויקטים, יועצת בחב' שלף יועצים בפרויקט שרות ומוכרנות בשופרסל, מנחה במכללה הטכנולוגית חולון, הטכניון היח' ללימודי חוץ, מנחת סדנאות בחב' וארגונים כמו פרטנר תקשורת, SCD (חב' בת של רפאל), הפניקס, סימנס, תלעד מערכות,  גופים ביטחוניים ועוד. מרצה בפורומים מובילים כמו כנס ניהול מטריציוני במכללת HIT  , כנס מנהלי הפרויקטים הארצי PMI ISRAEL  2012, כנס האיכות השנתי במלון רמדה בירושלים, שבוע אורקל 2014 ועוד. בעלת רקע ניהולי של 18 שנה בחב' מובילות כמו ניהול התפעול בטלסקר TNS, פרטנר תקשורת במע' מידע (אורנג')

לפרטים נוספים ותיאום פגישה התקשרו בטי חנוכי זמיר   054-4815725 המלצות של לקוחות ומשתתפים

דוגמאות לסדנאות בארגונים

הערה- כל סדנא אפשר להזמין כמפגש קצר ,או חצי יום או יום שלם

ניהול עפ"י חוזקות (או שיטת האניגרם) כבסיס להצלחה ואפקטיביות

  • היכרות עם מודל החוזקות עפ"י מחקר של גאלופ או שיטת האניגרם והכוח שלהם ביצירת מוטיבציה ושיפור תפוקות
  • מהן חוזקות,  מרכיבי החוזקות (מולד ונרכש) כיצד מתפתחות חוזקות? מה עושים עם חולשות?
  • מהן החוזקות שלך? כיצד להשתמש בחוזקות שלך על מנת להצליח יותר ולתרום יותר לארגון?
  • כיצד להניע ולקבל שיתוף פעולה ושביעות רצון מלקוחות, קולגות, ספקים ומנהלים -על פי תפיסת החוזקות ואיך להתמודד עם התנגדויות – פרקטיקה דוגמאות וסימולציה.

הנעה ורתימה (גם) ללא סמכות בניהול מטריציוני, פרויקטים ושותפים

  • סביבת העבודה בארגונים כיום היא תחרותית, תובענית ודורשת יותר תפוקות בפחות משאבים, ולכן מנהלים נדרשים ליכולת רתימה משופרת של ממשקים מורכבים גם ללא סמכות- איך צולחים את האתגר?
  • ניהול מטריציוני כפלטפורמה להצטרפות והובלה – תפקיד המנהל בבניית מסגרת תומכת ומאתגרת בו זמנית, יצירת אקלים של שיתוף פעולה, לקיחת אחריות מיקוד בפתרונות וחשיבה חיובית- איך ליישם?
  • מודל הצרכים של סטיבן קובי ו"בנק הרגשות" – כיצד להניע ולרתום על בסיס תקשורת פתוחה, יחסי אמון, חיבור אישי, הבנת הצרכים בצד השני, יצירת תחושת משמעות ומימוש ערכים, בניית מסגרת מאתגרת ותומכת בו זמנית
  • מלכודות של מנהלים – ריצוי, הימנעות מסביבה לא הרמונית, הענשה, פשרה,מיקוד בשיטה במקום במטרה, שפת הלב ושפת השכל- איך להתמודד?

אסרטיביות וכלים יצירתיים להתמודדות עם התנגדויות וקונפליקטים

  • מהי אסרטיביות ואיך לייצר אותה?  דפוסי תגובה אוטומטיים – ההבדלים בין אסרטיביות, פאסיביות ואגרסיביות איך ליישם?
  • כלים יצירתיים לניהול קונפליקטים –  "מבפנים החוצה", מנהל כמנהיג, ביטחון ודימוי עצמי, תפיסות ואמונות אוטומטיות,ניהול עפ"י יעדים, מנהל כמאמן וכמגשר, שיטת אדלר למנהלים, סינרגיה וגישור בניהול
  • התנגדויות סמויות וגלויות ואופן הטיפול – תיאום ציפיות, שיטת 7 השלבים בהצבת גבולות, בניית דיאלוג אסרטיבי, מיומנות שאילת שאלות ככלי ניהולי ומנהיגותי
  • מלכודות של מנהלים ואיך להתמודד- ריצוי, הימנעות מסביבה לא הרמונית, הענשה, פשרה ,מיקוד בשיטה במקום במטרה

"מעבר למילים" – אינטליגנציה רגשית ותקשורת אפקטיבית מילולית ולא מילולית

  • מהי אינטליגנציה רגשית? שפת הלב ושפת השכל,  גלומן המנהיגות החדשה, כוחה של הקשבה, מודל הצרכים של סטיבן קובי ו"בנק הרגשות" כמנוף להנעה ודילוג על מכשולים, מודל שידור /קליטה
  • שימוש באינטליגנציה הרגשית ככלי ניהולי בשגרה היומיומית – פרקטיקה
  • תקשורת אפקטיבית – רק 7% זה מילים… תקשורת מקדמת ותוקעת, שפה מילולית ולא מילולית, שימוש בנשימה ושפת גוף, במה דומה ניהול לאילוף כלבים תוקפניים…?
  • "אסרטיביות שלווה"(סיזר מילן), מה הקשר בין ניהול לאיקידו. (אומנות לחימה)

היחודיות של הסדנאות שבניתי

סדנאות ההצלחה שבניתי מיועדות לשיפור התמודדות עם אתגרים מקצועיים ובינאישיים וכן להעצמה והתפתחות של עובדים ומנהלים תוך מימוש מטרות הארגון או העסק. הסדנאות מיועדות לקבוצות של מנהלים, צוותים, ולעובדים מקבוצות שונות שמנהלים יחסי עבודה מגוונים (כגון ספקים, לקוחות, קולגות וכד'). הסדנאות נותנות כלים בנושאים כמו פיתוח מנהיגות, גיבוש והעצמה, שיפור תקשורת, הצבת גבולות, ניהול זמן, בניית חזון משותף לקבוצה, הנעת עובדים, שימור עובדים, שיפור תפוקות, הרחבת שימוש בחוזקות, סינרגיה ארגונית, ניהול מטריציוני ונושאים נוספים. הסדנאות מבוססות על מודלים מנצחים ועל דפוסים של מנהיגים שהשפיעו על מיליוני אנשים  ואנשי עסקים מצליחים בכל העולם כגון "שבעת ההרגלים של האנשים האפקטיביים", "שיטת הקאיזן", ,אימון קו- אקטיבי" ועוד. כמות המפגשים אחד או יותר, נקבעים בהתאם למטרת הסדנא. אפשרויות נוספות בנוגע לתכנים של סדנאות בארגונים חשוב לציין שאלו רק דוגמאות מתוך מגוון התכנים שאני מלמדת. אשמח לספר יותר בהתאם ליעדים ולמטרות שלכם.

יעוץ וליווי אישי ארגוני

מיועדים למנהלים ולעובדים הרוצים או נדרשים לקדם מטרות אישיות וארגוניות כגון קידום מקצועי או היררכי, הנעת עובדים (גם בהעדר כלים פורמאליים) , שימור עובדים, שיפור תקשורת ויחסי אנוש (מול מנהלים, עובדים, ספקים ולקוחות) שיפור תפוקות, העלאת יעדי מכירות, פרואקטיביות, מיקוד, אסרטיביות, הצבת גבולות, סינרגיה בתוך ובין גופים ועוד. במסגרת התהליך המתאמן לוקח על עצמו אחריות לבצע שינויים בתהליך תומך תוך מיקוד בהצלחה שלו ושל הארגון בו זמנית. במסגרת התהליך נגדיר יחד את היעדים ואת הפערים ונצא לדרך חדשה. המומחיות שלי היא ללוות ולעזור לארגונים ומנהלים לתת מענה לפערים שכולנו כמנהלים מכירים כמו התמוודות עם עובדים שאינם משתפים פעולה, בעיות גיבוש בצוות וחוסר שיתוף פעולה בין עובדים, חוסר מוטיבציה, תפוקות נמוכות, תוצרים שאינם איכותיים, נטישה של עובדים ועוד.

פנו אלי לקבל המלצות של מתאמנים ומנהלים איתם עבדתי כלקוחות  054-4815725

הרצאות העשרה וגיבוש בארגונים


הרצאות העשרה שבניתי מתאימות לעובדים, למנהלים, וקבוצות שונות כמפגשים לימודיים או מפגשים קלילים יותר במסגרת פעילות חברתית וגיבוש. ניתן להזמין כהרצאות נפרדות או כסדרה. ההרצאות מלוות בדוגמאות וסיפורים מהחיים . מומלץ!

דוגמאות לנושאים בהרצאות

רישיון נהיגה לחיים טובים "רק אדם מטורף ימשיך לעשות אותו דבר ולצפות לתוצאה אחרת" אמר אלברט איינשטיין. 10 כלים ועקרונות מנצחים איך להיות שפויים יותר ואיך לפעול טוב יותר בכל התחומים בחיינו כמו מהי אחריות אישית, איך להגדיר יעדים ולמה זה חשוב, איך לשנות פעולות והחלטות כך שיהיו מקדמות (במקום לשנות את האחרים), מיקוד בפתרונות ובעתיד, חשיבה חיובית ואמונות מקדמות, כוחם של אמונות ופרשנויות, מה לעשות עם רגשות שליליים (להכיל ולא לתת להם לשבת על כיסא הנהג) ועוד.

"הרגלים של אנשים אפקטיביים" עפ"י סטיבן קובי מתאים במיוחד למנהלים למנהלים בדרך אבל גם לעובדים. ההרצאה סוקרת את ההרגלים ודפוסי החשיבה של אנשים שעשו זאת בגדול בכל העולם כגון נלסון מנדלה,  מהטמה גאדי , האם תרזה, ומנהלים של חברות שהשאירו חותם על העולם והגיעו להישגים מרשימים כלכלית כמו דיסני, בואינג, טויוטה, סוני, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד אנשים שהתעשרו מאד כגון ביל גייטס ועוד . הרגלים כמו הגדרת יעדים וחזון, פרו- אקטיביות, מיקוד בפתרונות וחשיבה חיובית, חשיבה יצירתית (איך עושים את זה) ניהול זמן, יחסי אנוש ועוד . הרגלים פשוטים ושימושיים שכולנו יכולים ללמוד וליישם.

מערכות יחסים ותקשורת מערכות יחסים מספקות הן אינדיקציה לחיים מאושרים ומספקים ולמרות זאת חלקינו חווים קשיים רבים בזוגיות, בגידול ילדים, ובמקום בעבודה. בהרצאה נלמד איך לשפר מערכות יחסים, איך לקבל יותר שיתוף פעולה ופירגון מהסובבים אותנו, מהי לקיחת אחריות אישית בקשר הזה, כיצד ניתן לתת מענה לצרכים שונים כך שכולם ירוויחו (win win situation ), מה לעשות עם רגשות שליליים, מתי ואיך להציב גבולות, איך לטפל בהתנגדויות, תקשורת חיובית, הקשבה, מהי סינרגיה ואיך מקיימים אותה ועוד.

העצמה וחוזקות בו נלמד על  מקור הכוח שלנו כפרטים וחברה, ערכים לעומת צרכים, מהן החוזקות שלנו ואיך לממש אותן, מהו יעוד אישי, איך חושבים ופועלים מנהיג

ים לעומת קורבנות, כוחה של אמונה, התמדה כמכפיל כוח, תפיסת "הכלי", כלים להעצמה כמו הצבת אתגרים אישיים,  יצירת תחושת משמעות ותרומה, התנסות והתמדה, אמירת תודה, סליחה ותפילה ועוד.

לקביעת פגישה והמלצות של אנשים איתם עבדתי כלקוחות  054-4815725

אימון אישי עסקי

מיוועד לבעלי עסקים, עצמאיים או שותפים בעסק המעוניינים להקים עסק חדש או להרחיב/ לקדם עסק קיים תוך בחינת יחסים משופרת עם הלקוחות, ספקים, שיווק וקידום מכירות, הצבת יעדים לעסק ובניית תוכנית עסקית, ניהול זמן, קליטת עובדים, ניהול ספקים, מלאי וקידום יכולות אישיות כמנהלים ואנשי עסקים, מו"מ, תקשורת, ועוד. ביחד נבדוק מה היעדים האישיים שלך וכיצד הם משתלבים עם היעדים העסקיים, מהם הפערים ואיך לגשר עליהם כמו קושי למכור או לשווק, לתמחר, עבודה מול רשויות, ביישנות, פחדים ועוד ונבנה ביחד תוכנית לקדם את העסק שלך או לבנות אותו מהתחלה, להרחיב את מעגל הלקוחות, להגדיל מכירות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות וכמובן שלך. בדרך נעבוד על מיומנויות התקשורת שלך, על הקשר עם הלקוחות, הבנת הצרכים שלהם והיכולת שלך לתת מענה, הגדרת הגבולות שלך, ונעבוד על פחדים וחששות  שעולים בתהליך. אשמח לתרום לך מנסיוני העשיר בתחום ולספר לך על הצלחות של אנשים כמוך שהצליחו לקחת חלום או רצון ולהפוך אותו לפרנסה והגשמה עצמית.

"הצלחה לא באה אליך, אתה הולך אליה"  (מרווה קולינס)